ååhhh

Idag är jag glad! Sov bara två timmar inatt men jag vaknade på helt rätt sida, min gammla arbetscoach från arbetsförmedlingen ringde imorse å sa att jag skulle skynda mig dit, handlade självklart om jobb, när jag kom dit fick jag prata med en arbetshandledare och hon berättade att TacoBar inne i T-centralen sökte två tjejer omgående, från Tumba området att anställa på 90% och att hon hade rekommenderat mig och en annan tjej! Så får veta hur de blir imorgon! =) Hoppas verkligen att jag får de.

Efter arbetsförmedlingen så möblerade jag om i mitt rum och hängt upp fler gardiner, de ser myspys ut. Nu är de bara ny tv och tvbänk som fattas.. Ska lägga mig i sängen och glo på en film nu, blir nog Avatar, sett den tre gånger men kan inte sluta titta på den, så sjukt bra, jag vill också vara blå! blivit en riktig film nörd på senaste tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0