HÅLL KOLL PÅ ERA JÄVLA HUNDAR!

Jag och turbo va precis ute och gick på en helt vanlig morgon promenad, trodde vi... Jag och turbo lekte i snön och plötsligt så kom en annan hund och hoppade på honom med inte så vänskapliga avsikter, vart hunden kom ifrån har jag ingenaning om. Turbo förvandlades till något jag inte ens finner några ord för, han blev tokig och ställde sig imellan mig och den andra hunden? Turbo flög på den andra hunden och bet den över nacken och vägrade släppa, turbo blev blodig å jag hamnade nog fan i chock, hittar inga sår på turbo så de måste varit den andra hunden som började blöda... Allt gick så sjukt fort å en kille kom springande från skogen och sa att hans hund inte gillar andra hanhundar och hade smitit, han bad om ursäkt, och jag gick imellan i panik över att min hund kanske va skadad, killen tog sin hund och gick därifrån? Min fråga är varför i helvete släpper man en aggressiv hund? 



Och bor de en vakthund i min perfekta lilla Turbo?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0