28 Januari

Försov mig ganska rejält imorse, vaknade kvart i 8, fixa sig på 15min är väl inte direkt min grej men på något konstig sätt så gick de, var bara på med kläderna och sen gå. Kom som tur va i tid till jobbet =) Vi satt som vanligt och spelade kort på lunchen och har inte garvat så mycke på länge, kunde fan inte sluta. Pimpade min plats lite också med spegel och chefens vissna blomma, man ska ge alla en chans att överleva!

Tanken va väl att jag och Linda skulle åka och sola efter jobbet, men de blev lite ändrade planer. Både hon och jag var helt hjärndöda efter en hel dag i telefon så vi skippade de.
Mötte mamma i liljeholmen istället =)
 kom precis hem nu och sitter här med massa godis och glass =)

Blir en koppla av kväll idag, måste verkligen för en gångs skull gå och lägga mig i tid.
Hörde en skit bra låt på jobbet också, men kan ju nästan fet glömma att jag kommer ihåg vad den nu hette.


 Även om du varken ser eller hör mig så är jag vid din sida, oavsett vad
"Jag vill hålla dig högt, och stjäla din smärta"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0