som sagt

så sov jag ingenting inatt, men konstigt nog så är jag inte trött för fem öre. Var ute och joggade för ett tag sen och nu känner jag mig som en helt ny människa, jag behövde verkligen den där jogging turen! har gått upp så mkt på senaste tiden, dags att ta tag i vikten! (Alla säger att jag inte är tjock, ligger på 56kg.. men om man gemför mig nu och med mina dåvarande 49kg så ser man en grov skillnad. Så inge "du e inte tjock" snacket. har aldrig påstått att jag är tjock, saknar bara min gamla kropp!). Nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan fixa till mig lite, ska till mina kusiner lite senare under dagen då den ena av dem fyller år idag.
Nöffnöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0