Ryck

Alla har sina ryck då allt bara känns helt fel fel fel. men nu är de bra igen! Känner mig som en liten fånig barnrumpa, I guess you feel the same sometimes? men men skitsamma nog om detta.

Gårdagen bestod av gokart, och fyfan va kul de va! kände mig dock lite fånig när jag självklart fick den sämsta tiden, men ska inte klaga, de va trotts allt första gången jag körde! =)
 Föresten så äger jag på yatzy(eller inte)!

Idag har jag bara tagit de lungt och gått på en långlånglång promenad med hunden. Har kommit fram till att man inte kommer någonvart med att skälla på honom så ska börja berömma lilla turbo på hel tid, han blir ju så lycklig när man säger att han är duktig å fortsätter precis som man vill att han ska göra.
Såg filmen Barnhemmet, och jag måste säga att jag älskade de! men läskig kan jag inte direkt påstå att den är.

Nu ska jag gå och äta lite mat sen kolla på 2½män, me like me like. Hörs sen! pusselikram

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: ellos.se :)

2008-09-02 @ 21:06:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Mille

haha jag fick den bästa tiden :) mohaha

2008-09-02 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0