Morsningkorsning

Igår var jag och älsklingen vid mitt landställe och plockade kantareller, eller om jag ska vara ärlig så plockade jag medans älsklingen bara gick förbi dem och lekte smart! "Är de här kantareller?" Och han står där med en flugsvamp i handen. Bättre lycka nästa gång =) Hade riktigt kul, gick och kollade på gamla sandgropen och gick på vägarna där jag gick med morfar =) Men de roliga slutade när jag var 1dm ifrån att trampa på en äcklig orm, SOM LEVDE, trodde den va plast först men tungan började röra på sig å jag fick fanimej panik, då ville jag genast hem. Vi åkte hem och hämtade turbo och åt upp svampen och sedan åkte vi till maxi och köpte massa chips =D

Vaknade nu för någon timme sen, så sjukt skönt att äntligen kunna sova normalt! Nu ska jag mata hunden och sedan får vi la se hihi Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0