Mitt ute i skogen

Igår badade turbo i ån här en bit bort, han var så lycklig att jag log inombords, men duschen efteråt tyckte han va mindre kul. Så går de när man skitar ner sig! Hoppas han har lärt sig att han ska ge fan i att springa i leran nästa gång. Sedan så gick vi och fiskade, men efter 5minuter fuckade jag ur för att jag inte fick någon fisk, så jag gick tillbaka till huset(kan ju säga er att de va sjukt mycke tråkigare där). Vi åt lite mat, jag och pojken åkte till lägenheten som ligger centralt i falun och kollade på film och sov kvar där. Nu är vi i pappas söta hus. De ligger en bit utanför Falun i något ställe som heter Övertänger, jag har då aldrig hört talas om de men vet vet; de kanske du har? ;) 100kvm och ligger precis vid vattnet. Helt perfekt =) Jag och turbo har utforskat Övertänger lite medans Jusmir och pappa håller på och lägger golv, de har tagit dom ganska lång tid och jag vet inte om de är dom som är sega eller om de verkligen tar så lång tid? Nu sitter jag iaf framför datorn och tittar ut över sjön, vädret är piss och mina kläder är skitiga, orkar inte riktigt bry mig just nu men skulle ju underlätta en hel del om solen sken lite. Vet inte riktigt vad som händer senare, de får vi la se då. Måste bara säga att luften här, gemfört med stockholm är helt awsome. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0