dunkdunk

mjau pill under foten. spratt sprillkanin. sitter i soffisen me mysigt duntäcke å världens sötaste dator i knät.
Älsklingen ligger i andra soffan å är helt inne i filmen dödligt vapen som går på tv nu. Turbo ligger deckad på golvet å ser allmänt söt ut, han fick 2 nya leksaker idag men dem är de då inte mycke kvar utav. Åt mums pizza tdigare under dagen med massa ost, me like me like. Men nu är då frågan vilka (normala?) åker enda till järna för att köpa pizza? Jo min pojkvän, dom är  tydligen godast där enligt honom och de kan jag ju inte direkt säga emot. Utanför Jusmirs port så bor de en J*VLA massa stora spindlar och då menar jag STORA! panikslagen varje gång jag går ut genom porten, har ju lite tråkiga minnen när de gäller spindlar här i Jusmirs lägenhet, hur skulle du reagera om du hade en spindel stor som en mus på din favorit kofta?

Har varit sugen på cocacola hur länge som helst och tack å lov hade älsklingen med sig de när han kom hem från jobbet. Men vad gör jag mitt klantarsel? spiller ut ett helt glas över bordet. FORTFARANDE aaarG!

Föresten är ost och cocacola gott, älsko? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0