Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering, ska bli bättre, lovar! ;D

Igår var jag och älsklingen hemma hos min mormor och åt pizza och spelade bingo lotto, vi ville sattsa på högvinst men se de ville inte bingo lotto, vi vann inte ett smack! Sedan åkte vi hem till mami och sov där =)

Idag på morgonen när jag vaknade så blev jag bemött av ett äckligt NYTT sår på turbos hals, fick nog och åkte in till veterinären, vi fick sitta och vänta i 2 timmar men de va de värt, när dom undersökte Turbo så sa dom att de var störst sannorlikhet att de va rävskabb, och ville därför behandla honom efter de. Men dom tog även blod för att vara säkra, så på onsdag nästa vecka får vi reda på om lilla bebisen är allergisk eller vad de nu är för fel på honom. Hoppas att de inte är något allvarligt bara! För en undersökning på max 20min så gick de va 1844kr, och medicinen går på runt 500kr. hur kan de vara så dyrt? =S

Stekte pannkakor nu för en liten stund sen, så jag och Jusmir har suttit och smaskat i oss dem. Nu ska vi "vila" lite på maten och sedan på ut på en långpromenad med söta Turbo.

Hörs senare! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0