Bläää....

Tror jag håller på att bli sjuk, blääää de kunde inte komma mer olägligt. Eftersom älsklingen jobbar natt och jag inte har någon som helst lust att vara själv så åkte jag hem till mamma. Känner mig som en liten flicka igen som går och tittar i kylskåpet för att se om mamma har köpt hem något gott. När jag är med Jusmir så blir jag som mogen på en sekund, handlar allt själv och eftersom älskligen är riktigt "KEFF" på att köpa godis så får jag helt enkelt stå för den biten. Haha. Saknar dig redan hjärtat och jag längtar som fan tills imorgon då jag får se din söta feja igen! Du har gjort mig till en bättre människa och jag är dig evigt tacksam. Jag älskar dig, jag älskar att du är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0