Tisdag?

I helgen så var vi hos min pappa uppe i falun, va skönt att komma bort lite och jag trodde verkligen att allt skit skulle bli bra när vi kom hem, jag hoppades verkligen att allt skulle bli bra... Men jag antar att drömmarna svek, ganska rejält.

Jag vet inte hur jag mår, jag vet inte hur jag känner mig, jag vet inte hur jag ska ta mig igenom allt.

Du har sagt så många gånger, om och om igen, att jag vet vart jag har dig. Vad vet jag nu? Jag vet inte vart jag har dig, allt jag vet är att du glömde lämna tillbaka mitt hjärta, du stal mitt hjärta.

I ringen fanns all vår kärlek samlad, ringen blev som en slags symbol för vår kärlek. Du tog allt med dig när du stack.

Saknar du mig precis så som jag saknar dig?
känner du så som jag gör?
har du lika ont som jag?

Precis allting påminner om dig, jag ser dig i Turbo, jag ser dig i min säng, jag ser dig överallt, ditt ansikte är överallt. Du jagar mig.

Jag behöver inte säga vem du är, du vet de så bra själv.

Jag vill att du ska må bra. Om de inte är med mig så ska du inte vara med mig, men jag vill att du ska veta att jag älskar dig. Mer än du någonsin kan ana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0