1 OKTOBER

Jag behöver så sjukt mycke nytt! Har helt klart en "favorit-lista".. MEN! Nu är de slut på shopping! Jag inbillar mig att jag behöver så mycke när jag i själva verket har istortsätt allt jag behöver! Jag vet nog att nästan alla som shoppar bara köper något för att få känslan av att ha något nytt, för att ni tror ni behöver de. Titta i din garderob istället! Se vad du kan hitta på med de du redan har, tro mig du kan komma på en hel del om du bara tänker efter och försöker. Iaf om du har en lika stor onödig garderob som jag.



Jag är fortfarande sjuk, de blir bara värre och värre, kommer nog ta ett bra tag tills jag är frisk. Men tack och lov så har jag en underbar pojkvän som inte är "döende" längre och han tar *host* hand om mig.

Ska gå ut och gå om en stund, UTAN turbo, han måste lära sig att vara själv. Vi har varit så dåliga på att träna honom och de är då dags för andra bullar, han börjar bli så pass stor.


Först ska jag städa upp lite här, så älsklingen blir glad när han kommer hem från jobbet =)
de börjar då se ut inte riktigt som ett bomb nedslag, men nästan. Eller kanske inte, men städas ska de gör iaf!!
Nu till disken! pussis!


OCH FÖRESTEN SÅ ÄR DET TOP MODEL FINAL IKVÄLL KL 20.00 PÅ 3AN. VEM TROR NI VINNER? SJÄLV SÅ HOPPAS JAG PÅ ANYA, OCH DE ÄR JAG VÄL INTE ENSAM OM? HON ÄR EN SÅ KALLAD NATURBEGÅVNING. HÅLLER TUMMARNA FÖR HENNE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0