Du är "död"

Satt precis och tänkte på våran vänskap, tänkte på saker som va positiva och negativa... Och om jag ska vara ärlig så kom jag inte på ett enda positivt ord om dig, förutom att vi har samma klädstorlek. Men på den negativa sidan flög orden in som om någon satt och skrev ett lexikon. Helt plötsligt så slog de mig, och de förflutna kom tillbaka och jag kom ihåg för stunden varför jag bröt kontakten med dig sist. Ordet falsk och dubbel moral, blev de självklara svaret. Jag ska vara ärlig nu och säga att du är död för mig, och den här gången tar jag inte tillbaka de. Du förtjänar inte min vänskap och jag tycker synd om dig och ditt patetiska liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0