Snö, SMÄLT!

Hur laddar man en mobil utan laddare? Jag är helt lost. Hittar ingenting.

Sitter här i mjukiskläder och är allmänt död, kan de börja något bra på tv snart så jag slipper somna på soffan.
Jag har redan tröttnat på snön, men en viss sak i min närhet är långt ifrån, turbo, kommer han någonsin att tröttna?
Han vill gå ut hela tiden och med seriös halkvarning och olämpliga skor kan man inte undvika att halka ett par gånger om dagen.

Nu tänkte jag ge er lite totalt ointressant;
Jag har 2 paket att ta ut, men är luspank.
Jag kan inte ta några bilder, undra varför?
JAG HAR INGEN KAMERA.
Ge mig i julklapp, tack!

Jag är grinig, min högra fot har somnat och jag fryser.
Jag saknar min pojkvän, han är en jäkel på att jobba.
Jag har vänt tillbaka mitt dygn och deckar nu runt 10 varje kväll. (pensionär nästa)


Och nu ska jag ut med happyface till hund. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0