3 november

Tvn här har börjat bli dum, den skriker och stänger av sig själv.
 Så älsklingen är nu på elgiganten och köper en ny.
Och nu skojar jag inte när jag skriver de här, jag lagar mat. Tro de eller ej. Jag trodde då aldrig att jag skulle bli som en hemma fru som står och lagar mat tills ens man kommer hem. Haha. Men här är jag nu och jag trivs!

Sen ska vi baka bullar! =D om vi orkar. Och se klart på sagan om ringen hoppas jag. Älskar dom filmerna men Jusmir har en tendens att stänga av eller gå ifrån efter 10min. Skärpning heting!

De blir kallare och kallare för varje dag som går. De är ganska mysigt endå att sitta under ett duntäcke i soffan och bara va, va sig själv. Bara sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0