Lördag

... Hände en riktigt sjuk sak, fick nån huxflux ide att ta reda på saker om min halv bror som jag inte har haft någon kontakt med på flera år. Jag hittade honom, fick tag på hans nummer och de va inte så svårt som jag trodde. Skickade helt enkelt ett sms och poff där va han, i andra änden. Först så trodde han inte på att de va jag, men sen började han sakta ge med sig och gav sig till slut. Vi började prata på msn och tro de eller ej, jag var precis och träffade honom.  Jag har hittat min bror!

Kom nyss hem, till en tom lägenhet, min hund och pojkvän har gått upp i rök =) wohoo.. nej men dom är väl ute och far runt. Ska ta mig en kopp kaffe så jag piggnar till lite. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0