Seg söndag

Hjälpt mamma hela dagen. Städat, diskat, dammsugit och städat lite till.
Ikväll ska jag träffa Jusmir, men han slutar sent ikväll så har ingen aning om vad jag ska göra tills dess. Funderar på å försöka göra mig fin (vilket jag aldrig lyckas med nu för tiden). Men jag tror endå han uppskattar när man inte kommer osminkad hela tiden. Eller nått sånt. haha.



Inte för att jag är den snokande grannen, men grannen under har bankat med något hela dagen och har varit grymt nyfiken på vad dem hållit på med. Nyss när jag va ute med hunden så stod de en flyttbil utanför, eftersom jag inte gillar dem speciellt mycke så blev jag näst intill överlycklig när jag fick för mig att dem skulle flytta. Men icke, mina kära grannar skulle bara slänga skräp. Dagens ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0