Home sweet home

Skåne, ohoh. Hamnade visst lite långt hemifrån.
Så vackert när man åkte ner i mörkret å såg ut över sjöar med alla dessa lampor som lyste upp vattnet, var precis som att eldflugor erövrade där på andra sidan. Lampor lyste upp träd, kossor stod vid vägkanten, rådjur, fåglar, allt var så perfekt. men vart var älgarna? såg bara bilder på dem fan!
Vallåkra va rentutsagt helt SAGOLIKT, så mycke vackra bilar på samma plats, aousch. Me like, Me like. Helgen har bestått av att åka bil, glo på bilar och ett hopp om att försöka hålla sig vaken ett litet tag till, druckit så mycke burn att kroppen inte ens orkar gå å köpa ostbågar.. Jag har haft en underbar helg, åkte ner med vänner. Men åkte hem med älsklingen och amir. Bra mkt roligare =) där fick vi oss en liten roadtripp hödde ni.

När vi kom hem så sov vi en hel del, men fortfarande helt kaos i huvudet.
Lär sova en vecka i streck om jag somnar om.
Säger bara en sak; Borta bra men hemma bäst.

Tog mig precis en dusch, den satt fint den.
Sitter här i sängen å pratar med älsklingen på msn...
Hade varit så mycke bättre om du vore här å höll om mig!
Miss you miss you miss you already

Ska ta å leka med min lilla katt nu här i ensamheten.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0